Tuesday 1 November 2011

DEWASA

Kadang2 aku rasa, aku dah cukup dewasa untuk menempuh segalanya.. hahahaa... Sebenarnya tidak... Mcm2 aku tak tahu lagi berbanding orang disekeliling aku.. Allah bg pelbagai dugaan pada setiap hambanya... Maybe dugaan yang aku terima ini mengajar aku erti DEWASA.. 

Ish!! aku rasa makin Dewasa makin banyak masalah.. banyak bende perlu tahu n semakin dekat dengan dunia reliti.. 

Dulu mase zaman sekolah, belajar, kene marah dgn cikgu, kene rotan n segalanya hanya sakit di luar... Tapi sekarang bila semakiin dewasa, segalanya bermain dengan HATI!! Damn! Benda yang sukar untuk diubati.. Makin besar, makin banyak masalah... Masa yang paling best adalah mase zaman sekolah rendah.. hahahaa... sebab zaman tu, kene tengking dengan mak pun sehari jek ingat... 

APe2 pun, sekarang aku dah 21 tahun.. sekejap jek mase berlalu.. aku rase mcm baru semalam aku masuk Kolej... Dulu, zaman sekolah ade BF,, CET!! cinta monyet la kate kan... tak pernah terfikir sampai nak bawak kawen.. sekarang??? dah DEWASA, so semua kene fikir.. hahahaha... 

Perubahan besar bg aku... Tahun depan aku dah 22 tahun.. hope aku dapat meneruskan perjalanan hidup aku ni tanpa sebarang rintangan yang mendatang.. :) 

No comments:

Post a Comment