Tuesday 13 March 2012

BEFDAY kite..

HOLLLAAA!!


lamenye tak buat blog.. Anyway, semalam befday aku... lalalala
weyh!! dah 22 tahun dah aku ni... Yai! dah tue kan??


Alhamdulillah, sepanjang 22 tahun ni, aku bersyukur sangat coz aku diberikan kekuatan untuk terus hidup.. 

walaupun aku rase mcm2 dah aku tempuh..



Macam mane pun aku happy sangat2.. Kepada yang bg hadiah pun terima kasih sangat2.. Tak dapat nak upload gambo hadiah la.. Baru nak tunjuk... 


Kepada Mr. Buncit... Thanx a lot untuk hadiah tu... sangat cantik.. :)


Ramai org wish befday... pun thanx juga... buka2 jek FB, penuh notification.. Alhamdulillah.. aku hanya mengharapkan diri ini akan menjadi semakin matang, kuat penempuh hidup....


Ape2 pun thanx a lot lah!!!!!!! ^____________________^

No comments:

Post a Comment