Wednesday 7 September 2011

Flora n Fluffy ~Guinea Pig~ My Love

Alop...!! kat sini hujan lebat.. guruh semua ade.. mcm2 bunyi...
tapi tu bukan ape yang aku nak cerite lah..
Maybe semua dah tahu yang aku ade Pet kan..
Guinea Pig..

Dorang memang best gile kalau korang betul2 jage n faham tentang ape yang dorang suke n tak suke...

ni Namenye Fluffy... nak tahu kenapa name fluffy aku n C cinta bagi?? coz, bulu die yang lebat n gebu.. Die ni jantan n baru berumur 5 bulan... Kecik lagi n kuat makan... Name jek jantan, tapi penakot... Die ni anak jantan C Cinta aku.. bukan main sayang lagi kat Jantan Sekor ni.. Die ni ramai peminat... Bawak jek pegi mane2 pasti ramai yang suke.. termasuk emak n ayah aku... :)


ha.. tengok lah tu.. bukan main syok die dengan Papa die.. Anak Jantan Papa... hehehe


haaa... yang ni lak anak Betine aku... namenye Flora.. Umur baru 6 bulan.. sebulan tua dari Fluffy... Flora ni garang n sangat agresif... Berani kalau ade pape pemainan baru.. die lah yang mencube dulu.. Pape pun die ni pembersih.. maklumlah betine kan.. hehehe... Name die Flora sebab name Flora tu cam sesuai untuk betina... mase mula2 beli, die ni gemok daripada yang lain... :)


Tengok lah.. die ni manje dengan aku.. kene ade care kalau nak pegang die.. coz die cepat stress...

best kalau korang ade pet mcm ni.. mcm mane pun.. before korang nak bele ape2 binatang, korang kene tahu tentang binatang tu... kalau tak nnt,, abis lah~

aku tak sabar nak tggu dorang ni besar... aku n C Cinta memang nak jage dorang sampai ade anak.. hehehe,, Ni lah anak2 kami... Aku pun bersyukur coz semua ahli keluarga aku, tak kisah aku bele binatang ni... :)

pape pun... binatang memang penyayang n faham ape yang kite cakap.. cume kite yang tak faham ape y mereka cakap...

No comments:

Post a Comment