Wednesday 7 September 2011

Die D hatiku..

memang mood aku out gile hari ni.. Sebabkan seorang pempuan.. takpelah,, biarlah ape die nak cakap.. yang penting aku percaya C cinta..

memang aku kuat cemburu.. kadang2 bile d fikirkan cemburu aku dah melebihi batasan.. padahal bende kecik jek... Sifat aku, memang mcm ni.. kalau aku kate A, make A lah jadinye.. DEGIL kate c cinta.. aku akui, cemburu wujud kerana sayang yang keterlaluan..

Harap kisah lame tak berulang dalam hubungan aku dan die..

ade cerita indah didalam hubungan ini... C cinta datang ke rumah ku untuk mengenali keluargaku.. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar nye.. Family aku terima dirinya seadanya n tanpa apa2 rungutan atau kekesalan.. Nampaknya hubungan ini telah direstui..

Sekarang hanya diantara kami untuk menjaga hubungan ni... Hope C cinta akan tetap menunggu n sabar dengan aku... Coz, hanya Cinta Die yang suci di hatiku....

No comments:

Post a Comment