Monday 29 August 2011

Pagi Raye yang mengungkap seribu makna....

Bangun pagi2 aku uruskan anak2 aku, Flora n Fluffy (my GP la).. hehehe,, bagi dorang bersiap dulu u sambut pagi raye.. Then aku uruskan anak2 sedara,,, satu mesej yang mengejutkan daripada y tersayang dan sehingga sekarang aku rasa aku memang bukan yang terbauk..

Aku memang selalu marah die n rase kurang percaya,.. sebab aku jaoh, lagi pulak aku jeles kerana ramai orang boleh tgk die, tp aku hanya tengok dalam fon..
tu pun kalau die nak jwb panggilan VC dari aku.. aku tak tahu di mana silapnya aku?? Die bagaikan tidak mengambil berat tentang aku. tak kisah.. aku cemburu dengan kawan2 die.. Kalau ade kawan, mesti die kurang mesej aku, cakap cover, mcm2.. memang aku terlalu sensatif, atau mungkin die malu u mengaku aku adalah gf die..

Pagi raye ni memang sangat lain.. aku sendiri, termenung, sebak n rase mcm bukan hari raya... Pape pun.. aku sorang jek yang akan rase, tp die tetap y terbaik dgn diri die..

Mungkin satu mase nnt hubungan ni hanya menjadi bahan tawa u diri aku sendiri,,,

No comments:

Post a Comment