Sunday 21 August 2011

Mood cam C***I...

huhu... Entah kenapa dari malam tadi aku rase sgt tak selesa tentang diri aku n ............. Maybe sebab die minta izin something y aku rase tak masuk akal langsung.hahaha.. pape pun aku terime coz die bukan milik aku pun.. sape2 jek leh dapat die.. Sekarang, bile da kawen pun leh cerai cari yang lain.. aku tak nafikan kalau satu hari die tgglkan aku kan?? sebab aku nye perangai mcm ni.. Nasib la..

Kalau betul kami ade jodoh, InsyaAllah tak kemane.. Buat mase sekarang ni,, aku rase, baik aku diam jek kan?? Aku biarkan jek.. Maybe ape aku buat selame ni sia2 jek.. buang mase aku.. pape pun,, biarlah die hidup dgn diri die.. Die dah besar kan??

Aku juga akan hidup dgn diri aku lepas ni.. selame ni aku buat ape yang patot untuk terime ape y aku nak.,. Tp rasenye cam...... tak perlu lagi kot...

Aku miss kawan2 aku.. Enjoy cam dulu.. Maybe tu jek yang boleh buat aku tak ganggu die mcm sekarang.. Wait n See,, Mungkin selame ni aku bukan aku.... :)

No comments:

Post a Comment