Monday 16 January 2012

[1 Litre of Tears OST] Remioromen Choir Performance - March 9th (eng sub...



Nah!! ni la keje aku tym bosan mase kat KOLEJ dulu.. dok diam2 tengok MOviE.. kalau tak tengok wayang makanya, tengok lah Drama Korea.. Anyway, tak tahu kenapa ramai student suke tengok cerita korea kan??????

Dah lah bersiri n ceritenye pnjang2.. hehehe,, aku pun tak tahu gak kenapa aku suke tengok... Then berangan nak ade LOVE yang mcm cerite KoReA...

Semua tu mengarut jek.. CinTa dalam Cerita Korea tu adalah cinta yang di REKA, di ARAHKAN dan setiap kata2nya di Hasilkan dalam SKRIP.. thats y lah cerite tu sedap..

yang kite ni pulak, selalu terbayang "KALAU LAH AYAT NI BF/GF AKU YANG BG....???' kan kan??

hahaha.. k aku sudah banyak merepek.. korang nampak lagu kat atas tu?? tajuk cerita ni ONE LITRE TEARS....

Dr awal ceritanya penoh ngan SEDIH!!! sampai bengkak2 mate tengok.. even aku dah tengok 7kali, tapi aku tetap layan perasaan nak nangis.. Hahaha.. Korang pun try lah tengok.. Best...

~pEaCe~

No comments:

Post a Comment