Tuesday 17 January 2012

Style Rambut......

Aku dah takde keje kat opis ni.. tu la usha2 ape2 yang best2 ni.. Bende petama aku usha ialah......
STYLE RAMBUT..

nI lah masalah bile rambut semakin panjang.. mcm2 nak buat.. 

Ade dua style yang aku suke.. 

PERTAMA...

Ni yang aku suke but, kene potong rambut skit.. HMMM.. sesuai ke ngan aku?? cam dak2 tak cukup sifat lak ase... 

kedua,,, Ni la yang paling aku suke..


Aiseh, berangan jadi J-Lo.. hahaha.. takde lah,, style die nye rambut cantik beb.. hehehe..
Tapi lamenye nak tggu rambut ni panjang...

HMM.. bersabar jek la.. Dulu ade org yang nak tengok sangat rambut ni panjang.. hahaha... Sekarang tidak lagi.. ngeee.. :) 

Anyway, proses memanjangkan rambut masih berjalan dengan lancar.. :) Tu pun kalau dokte tak cakap pape..

^_________________^

No comments:

Post a Comment