Monday 9 January 2012

YaNg mAne SaTu nI????????

Nah, ni lah masalah aku dari dulu sampai sekarang... TAK PANDAI BUAT KEPUTUSAN!! But Bak kate orang KEPUTUSAN BOLEH DIBUAT DENGAN ADANYA PENDAPAT DARI KENGKAWAN!

Anyway, I got 2 problem but its not like some BIG PROBLEM la kan?? juz nak Gedix2 jek share2...

1st think, i want to tell something yang aku ni peminat Handphone coz aku suke menggayakan nya,, 
Camera lak coz aku suke ambik gambar, tak kisah la gambar ape pun.. asalkan gambar... selagi boleh, amik jek la gambar melainkan tertulis kat situ ..........

No Camera Allowed!!!!

Masalah yang aku hadapi ialah : aku sangat berminat dengan HP SAMSUNG GALXY S11 itu..

Ni lah Hp yang telah mencuri hatiku... Makan tak kenyang, tido tak lena... hahahahah :P

But at the same tym, aku takde lesen kete :( Tp...Lesen MotoR ade!! heehee.. Semua org lak sebok soh aku amik Lesen kete... 

Duit Oh Duit!! Kalau banyak duit takpe juga kan?? dua2 aku amik.. Masalah nya, duit pun cukup2 jaga perot sendiri.. 

Mane satu ek?? HP???? Lesen Kete??

Yai. aku takut bawak kete,,, Auto aku bleh la.... hahaha,,, sebab main tekan jek...

Nnt mesti mcm ni ka?? YAi!! seram Siot!! 
Hmmm,,, Masih lagi aku tak tahu... HP bleh gune untuk mcm2.. Lesen lak, untuk mase yang lame.. lagi lah pulak, kengkawan aku kat JaY BeE ni semua pakai kete.. Mane leh tahan....... :P
Tapi HP??????????? 

Aiyo!! Ni lah kalau tamak.. hahaha.. 

Help Help...... :(

No comments:

Post a Comment