Monday 25 July 2011

Durian oh Durian!!

Sekarang musim durian, g mane2 pun ade gak buah durian tu. Malang nye aku takleh nak makan durian. Ops!! Bukan x boleh nak makan, tp tak boleh bau nye tu. Sebab kan bau, aku kene Maigren. ok lagi kalau kene maigren, kalau demam x bangun2.. Mintak maaf la kat sape2 sebelum ni yang pernah aku tegur "Boleh nak makan durian, tp jgn kat bilik boleh??" ni lah sebab nye.. Bukan nak kate aku dak kampung yang tak sedo diri, tp, tu mmg dari azali lagi. Sampaikan family aku nak makan durian kene keluar dari rumah, then bile dorang da makan, dorang sanggup bercakap dengan aku dari jarak jauh.. Dorang da kenal aku macam mane..



Sori. Sori n Sori... korang tak rase sakit nye muntah n maigren yang keterlaluan mcm mane?? kalau korang tau, mesti korang pun elak untuk cari penyakit. Macam mane pun aku try gak lah dekat2 dengan durian.. Mungkin belum tibe mase hidung aku nak terime. 

Memang teringin nak rase, tp Bau die dah masuk dalam lubang idung aku dulu.. 

Tadi petang Abg Boypren ajak aku pegi makan durian.. Adoi, mesti die bengang ngan aku coz aku buat muke.. serius aku tak tahan.. Memang berangin gak la. Bukan beranginkan die, tp berangin pada diri sendiri. kenapa takleh makan durian..

Durian, Durian.. Kenapalah kau bau cam ................ kalau tak leh aku makan.. Makan manggis jek la jawab nye...
 :(

No comments:

Post a Comment