Wednesday 20 July 2011

HappY aNniversAry To My DeAr HuBby...

Alhamdulillah, 21hb Julai 2011 merupakan tarikh genap Setahun hubungan Special ni bersama Royston Juis.. baru satu tahun da kecoh kan?? hehehe.. xpe.. aku Happy, lame gak nak tunggu setahun tu.. Macam2 kami lalui bersame. Banyak ksah manis bersame aku dan die.. Hope Allah S.W.T kekal kan hubungan kami sehingga ke hujung nyawa aku.. 

Sangat Happy dengan DIE. Die pandai amik hati aku n simple person yang pernah aku kenal.

Selame setahun ni, mesti DIe da kenal perangai aku mcm mane kan?? Selalu marah2 die, cemburu tak bertempat.. tp aku tau die sayang bangat sama aku.. hehehe.. 

kami tak la sambut besar-besaran coz fulus n mase tak membenarkan. Jadi kami g tgk HARRY POTTER.. 3D tau.. malangnye, mcm2 jadi kat dalam wayang tu.. tengak cerite tu berjalan dengan best, leh lak berhenti n kami tggu hampir 20 minit tau.. hahaha. kenangan gak tu. 

Pape pun.. Happy Anniversary for my Dear Hubby.. I really love u so much.. 

~I want to spend my lifetime to loving u~


2 comments: