Sunday 24 July 2011

Mesti rindu

Harini merupakan hari terakhir aku di Mahsa University College. Lastday setelah semuanya setle. Alhamdulillah. betul orang cakap, pas kite abis belajar, kite akan rase bosan, boring, n mcm2 ade.

So sekarang aku da rase ar sikit2,,, ngee..

Benda yang aku paling miss mesti la Abg Boypren kan?? Sepanjang kat sini, die jek teman aku makan, lepak, gadoh, minum, jalan2.. Sangat la rindu nnti..

Kedua aku miss all frend yang dok melepak dengan aku.. menggile dalam bilik n karoke bersame walaupun tanpe mikrophone, hehehe

Merindui itu perasaan yang sangat sakit kalau dirase.. hati tak tenang selagi tak dapat tengok or dekat untuk tengok.... Ape2 pun.. Aku masih ade tanggungjawab lepas ni. Tanggungjawab terhadap ibu ku... Ibu yang memerlukan aku...

Semoga aku terus-terus- dan terus berjaye.. AMIN....

No comments:

Post a Comment