Sunday 17 July 2011

Play tym dengan GP

korang tahu ke ape tu GP?? Bukan Grand Prix la... tp Guinea Pig.. hehehe.. da nak cecah sebulan gak aku dok bele GP ni. mule2 rase cam susah, tp dorang memang sangat manje tau.. Best gile jage nye.. bunyi nye pun best.. Name Gp aku Fluffy n Flora..

ha.. ni la Fluffy tu.. Fluffy tu name pemberian daripada Mr Abg Boypren cinta hati saya,, tu pun sebab Fluffy ni tak macam GP yang lain.. sekali tengok macam anak anjing sebab bulu yang tebal n menutup mate die. tambahan lak die nye hidung pendek n tak berbentuk muncung. Fluffy sangat bising kalau Flora takde dalam sangkar. maklumla Jantan takot betine die ilang.. hahaha.

ni lak namenye Flora. start dari aku amik die, die Gemok sangat. kuat makan n agak pemalas nak bergerak.. hahaha.. Keje Flora, lepas makan die akan dok dalam rumah berkurung. mase mule2 satukan Flora n Fluffy, Flora tak bagi Fluffy masuk rumah tau. setiap kali Fluffy nak masuk rumah, Flora akan tolak Fluffy gune kaki.. maklumlah betine kan pemalu sikit.. hahahaha..

umur Fluffy n Flora baru 3 bulan nak masuk 4 bulan.. Jage binatang memang agak COMPLICATED sikit.. tapi memang hobby aku adalah dengan binatang..

korang try la cari pet yang korang suke.. memang enjoy.. semua barang2 untuk Fluffy n Flora ni, Cinta hati aku yang beli.. hehehe.. Happy mase mula2 dapat n sangat xcited nak jage dorang samapai Flora ade anak.. hehehe..


bermain dalam beg.. hehehe


tgk la Flora ni.. Tym maen pun masih nak bersembunyi.. hehehe..

No comments:

Post a Comment